Saturday, June 8, 2019

It doesn’t matter how you start, it matters how you finish

Tere jälle kõigile lähedastele! NB! 05.06 postitus

Uskumatu, et enamusel on juba nädal Ameerikas veedetud! 🇺🇸  Muidugi oli aga enamuse siia jõudmine juba omaette seiklus - kuna jõudsime siia 2-3-4 kaupa, siis oli seikluseid lausa mitu. Kuna me sõitsime siia ka vähemalt 2 ümberistumisega, siis pidime kõik lennukite delay’de tõttu järgmistest lendudest maha jääma ja lennujaamades ootama. Kuid mis seal ikka, hoidsime siiski problem solvang attitude ja kohale jõudsime ikka! Samuti kui Elis, Julius, Andres ja Randel esimest korda USA pinnal maandusid, polnud see mitte Washingtonis, vaid Baltimores. Maandudes hakkasid kõigi telefonid piiksuma ja võite ette kujutada, kui elevile me sattusime, kui esimest korda telefonis tornaado hoiatust nägime. Pärast 28-32 tunniseid trippimisi jõuti ka Nashville, kus veedeti esimene öö 10kesi ühes hotellitoas, kus oli 2 voodit! Fun! 😅

30. mai ehk esimene päev käisime Southwesterni peakontoris Nashvilles, tegime pildid, pangakontod ja käisime oma esimestel shopingutel ja söömingutel ning maandusime oma baasi megamõnusasse hotelli.

Kui esimene päev oli veel selline mõnus rahulik puhkuse moodi, siis Sales School oli midagi hoopis teist. Meile oli küll varasemalt räägitud, kuidas see on “omamoodi vahva” ja midagi, mida me arvatavasti kunagi teinud pole, kuid ette ei kujutanud siiski.

Esimene käik Walmartis!

Ning esimene kord Taco Bellis 😎☝🏼

FY-d said ka oma esimesed bookbagid kätte 😍

Tervitused Southwesterni peakontorist!

Laps tahaks juba emadele raamatuid näidata

Nagu jõuluvana oleks käinud 😉

Ütleme nii, et saime aru, et Sales Schooli intensiivsus ongi meid suveks ette valmistamiseks, saime ju seal 7-22.30 ringi joosta osaledes võistlustel ja olles pool päeva kuuma päikese käes. Kuid mis kõige huvitavam, sellega harjus täitsa ära! Järgmised päevad läksid aina kiiremini harjutades, joostes, korrates kõva häälega self talki “PARIM PÄEV, I can, I will, I must!” - JA SEE KÕIK MÕJUS! Päevad muutusid aina lõbusamaks ja meie aina targemaks! Samuti istusime iga õhtu kell 9 maha, rääkisime tähtsatest asjadest, sõime koos pitsat ning kuulasime üksteise lugusid, mille läbi ka palju lähedasemaks saime!

Kokkuvõttes võib öelda, et lõpetasime Sales Schooli tugevalt ja emotsioonirohkelt ja oleme täiega valmis seda suve kickima! Samas kõikide FY-de jalad päris värisevad.. Sest juba täna on tulemas “Wet Feet Day” ehk kui Utah’s kohal, permitid tehtud ja jalgrattad ostetud, saame õhtul juba esimesed koputused teha! Samas lohutame end sellega, et kuulsime just nii paljude manageride lugusid nende esimestest päevadest, kus unustasid mitusada korda tehtud salestalki ära ja ütlesid isale ema jne..

Sales School on nii tore!!

Julius oma esimese customeri Marekuga 😜

Managerid Sales Schoolis

Classic bookpeople

Igatahes sõbrad Eestis, me pole teid unustanud, vaid esimene päev, kus rohkem aega, on lihtsalt alles pühapäeval! NII ET- pühapäevani! 🤩